{"id":41,"date":"2015-02-10T12:52:09","date_gmt":"2015-02-10T12:52:09","guid":{"rendered":"http:\/\/tenora.espais.iec.cat\/?page_id=41"},"modified":"2015-06-12T13:48:00","modified_gmt":"2015-06-12T11:48:00","slug":"lequip-de-recerca","status":"publish","type":"page","link":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/programes-de-recerca\/lequip-de-recerca\/","title":{"rendered":"L’equip de recerca"},"content":{"rendered":"
< Qu\u00e8 ha calgut fer i qu\u00e8 s’ha aconseguit?<\/a><\/p>\n > Bibliografia<\/a><\/p>\n Joaquim Agull\u00f3 i Batlle<\/strong>, membre de l\u2019IEC i coordinador del programa. \u00c9s Dr. Enginyer Industrial i expert en ac\u00fastica musical.<\/p>\n Ana Barjau i Condomines<\/strong>, Dra. en F\u00edsica i experta en ac\u00fastica musical. La seva tesi doctoral \u201cContribuci\u00f3 a l\u2019estudi dels instruments de canya de la cobla\u201d<\/strong> <\/em>va ser una prim\u00edcia mundial en simular el funcionament d\u2019una xeremia en el domini temporal. En l\u2019\u00e0mbit dels instruments de canya, fins aleshores nom\u00e9s s\u2019havia portat a terme la simulaci\u00f3 en el domini temporal del clarinet<\/em>, de complexitat molt inferior. Com a codirectora dels dos programes de recerca, va ser la responsable dels models i algorismes matem\u00e0tics.<\/p>\n Sergi Soler i Rocasalbas,<\/strong> Enginyer Superior en Electr\u00f2nica, especialitat Imatge i So, \u00e9s expert en experimentaci\u00f3 ac\u00fastica. Va ser responsable dels amidaments de la imped\u00e0ncia ac\u00fastica<\/em> dels prototips, a partir dels quals es trobaven les freq\u00fc\u00e8ncies de resson\u00e0ncia.<\/p>\n Jordi Campos i Temporal<\/strong>, t\u00e9 la doble condici\u00f3 d\u2019ac\u00fastic i instrumentista de tible<\/em> i tenora<\/em>, i ara tamb\u00e9 de bar\u00edtona<\/em>. Enginyer T\u00e8cnic en Telecomunicacions, especialitat So i Imatge i Professor superior de xeremia tible<\/em> i tenora<\/em>. Va ser responsable dels c\u00e0lculs de la imped\u00e0ncia ac\u00fastica<\/em> de la columna d\u2019aire dels dissenys dels prototips, i va participar en l\u2019avaluaci\u00f3 musical dels prototips de tenora<\/em> i de bar\u00edtona<\/em>.<\/p>\n Ester Cierco i Molins<\/strong>, Enginyera T\u00e8cnica en Telecomunicacions, especialitat So i Imatge. Va ser responsable de l\u2019optimitzaci\u00f3 del perfil intern de la columna d\u2019aire de la tenora<\/em> i de la bar\u00edtona<\/em> per mitj\u00e0, entre altres, d\u2019algorismes gen\u00e8tics<\/em>.<\/p>\n Jaume Vil\u00e0 i Figueras<\/strong>, Instrumentista de tenora<\/em>, ha estat tenor solista en cobles tan prestigioses com La<\/em> Principal de la Bisbal<\/em> i Principal del Llobregat<\/em>. Assessor en la recerca de l\u2019ac\u00fastica de la tenora<\/em> portada a terme durant els darrers 40 anys. Va participar en l\u2019avaluaci\u00f3 musical dels prototips de tenora<\/em> i de bar\u00edtona<\/em>.<\/p>\n Pau Orriols i Ramon, <\/strong>Lutier<\/em> professional d\u2019instruments de vent de fusta, de prestigi internacional en la construcci\u00f3 d\u2019obo\u00e8s barrocs. Va ser el responsable de la construcci\u00f3 dels prototips de tenora<\/em> i de bar\u00edtona<\/em>.<\/p>\n Alfons Sibila i F\u00edguls, <\/strong>Lutier <\/em>de tibles <\/em>i tenores. <\/em>Va col\u00b7laborar en la construcci\u00f3 dels prototips de tenora<\/em>\u00a0 i de bar\u00edtona<\/em>.<\/p>\n Francesc Ben\u00edtez i Campos, <\/strong>int\u00e8rpret de tible<\/em>, sax\u00f2fon<\/em> i fagot<\/em>. Reconegut constructor de dobles canyes. Va intervenir decisivament en el disseny de les canyes per a la bar\u00edtona<\/em>.<\/p>\n anterior<\/a> | seg\u00fcent<\/a><\/p>\n","protected":false},"excerpt":{"rendered":" < Qu\u00e8 ha calgut fer i qu\u00e8 s’ha aconseguit? > Bibliografia Joaquim Agull\u00f3 i Batlle, membre de l\u2019IEC i coordinador del programa. \u00c9s Dr. Enginyer Industrial i expert en ac\u00fastica musical. Ana Barjau i Condomines, Dra. en F\u00edsica i experta en ac\u00fastica musical. La seva tesi doctoral \u201cContribuci\u00f3 a l\u2019estudi dels instruments de canya de […]<\/p>\n","protected":false},"author":1,"featured_media":0,"parent":19,"menu_order":0,"comment_status":"closed","ping_status":"open","template":"","meta":{"_mi_skip_tracking":false,"footnotes":""},"_links":{"self":[{"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/41"}],"collection":[{"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages"}],"about":[{"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/types\/page"}],"author":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/users\/1"}],"replies":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/comments?post=41"}],"version-history":[{"count":2,"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/41\/revisions"}],"predecessor-version":[{"id":477,"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/41\/revisions\/477"}],"up":[{"embeddable":true,"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/pages\/19"}],"wp:attachment":[{"href":"https:\/\/tenora.recerca.iec.cat\/wp-json\/wp\/v2\/media?parent=41"}],"curies":[{"name":"wp","href":"https:\/\/api.w.org\/{rel}","templated":true}]}}